×
Modal Header
L
a d i n g...
×
Sign Up
Success!
Info!
Warning!
Oops!
القرآن الكريم
أعوذ بالله من الشيطان الرجيم
میں پناہ مانگتا ہوں الله کی شیطان کے شر سے
المنزل-۱
اٰيٰاتُهَا - ۶ , رُكُوۡ عَاتُهَا - ۱
۱ - الم
رُكُوۡ عَاتُهَا-۴۰
(سُوۡرَةُ البَقَرَة(مدني
اٰيٰاتُهَا-۲۸۶
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
بِئۡسَمَا
اشۡتَرَوۡا
بِهٖۤ
اَنۡفُسَهُمۡ
اَنۡ
يَّڪۡفُرُوۡا
بِمَآ
اَنۡزَلَ
اللّٰهُ
بَغۡيًا
اَنۡ
يُّنَزِّلَ
اللّٰهُ
مِنۡ
فَضۡلِهٖ
عَلٰى
مَنۡ
يَّشَآءُ
مِنۡ
عِبَادِهٖۚ
فَبَآءُوۡ
بِغَضَبٍ
عَلٰى
غَضَبٍؕ
وَلِلۡكٰفِرِيۡنَ
عَذَابٌ
مُّهِيۡنٌ
90
90
انہوں
نے
اپنی
جانوں
کو
بہت
ہی
بری
چیز
کے
لیے
بیچ
ڈالا
یہ
کہ
الله
کی
نازل
کی
ہوئی
چیزوں
کا
اس
ضد
میں
آ
کر
انکار
کرنے
لگے
کہ
وہ
پنے
فضل
کو
اپنے
بندوں
میں
سے
جس
پر
چاہتا
ہے
کیوں
نازل
کر
دیتا
ہے
سوغضب
پر
غضب
میں
آ
گئے
اور
کافروں
کے
لیے
ذلت
کا
عذاب
ہے
فَاِنۡ
اٰمَنُوۡا
بِمِثۡلِ
مَآ
اٰمَنۡتُمۡ
بِهٖ
فَقَدِ
اهۡتَدَوْا ۚ
وَاِنۡ
تَوَلَّوۡا
فَاِنَّمَا
هُمۡ
فِىۡ
شِقَاقٍ ۚ
فَسَيَكۡفِيۡکَهُمُ
اللّٰهُ ۚ
وَهُوَ
السَّمِيۡعُ
الۡعَلِيۡمُؕ
137
137
پس
اگر
وہ
بھی
ایمان
لے
آئيں
جس
طرح
تم
ایمان
لائے
ہو
تو
وہ
بھی
ہدایت
پا
گئے
اور
اگر
وہ
نہ
مانیں
تو
وہی
ضد
میں
پڑے
ہوئے
ہیں
سو
تمہیں
ان
سے
الله
کافی
ہے
اور
وہی
سننے
والا
جاننے
والا
ہے
ذٰلِكَ
بِاَنَّ
اللّٰهَ
نَزَّلَ
الۡکِتٰبَ
بِالۡحَـقِّؕ
وَاِنَّ
الَّذِيۡنَ
اخۡتَلَفُوۡا
فِى
الۡكِتٰبِ
لَفِىۡ
شِقَاقٍۢ
بَعِيۡدٍ
176
أربع
۵ع
176
یہ
اس
لیے
کہ
الله
نے
کتاب
سچائی
کے
ساتھ
اتاری
اور
بے
شک
جنہوں
نے
کتاب
میں
اختلاف
کیا
البتہ
ضد
میں
بہت
دور
جا
پڑے
أربع
۵ع
كَانَ
النَّاسُ
اُمَّةً
وَّاحِدَةً
فَبَعَثَ
اللّٰهُ
النَّبِيّٖنَ
مُبَشِّرِيۡنَ
وَمُنۡذِرِيۡنَ
وَاَنۡزَلَ
مَعَهُمُ
الۡكِتٰبَ
بِالۡحَـقِّ
لِيَحۡكُمَ
بَيۡنَ
النَّاسِ
فِيۡمَا
اخۡتَلَفُوۡا
فِيۡهِ ؕ
وَمَا
اخۡتَلَفَ
فِيۡهِ
اِلَّا
الَّذِيۡنَ
اُوۡتُوۡهُ
مِنۡۢ
بَعۡدِ
مَا
جَآءَتۡهُمُ
الۡبَيِّنٰتُ
بَغۡيًا
ۢ
بَيۡنَهُمۡۚ
فَهَدَى
اللّٰهُ
الَّذِيۡنَ
اٰمَنُوۡا
لِمَا
اخۡتَلَفُوۡا
فِيۡهِ
مِنَ
الۡحَـقِّ
بِاِذۡنِهٖ ؕ
وَاللّٰهُ
يَهۡدِىۡ
مَنۡ
يَّشَآءُ
اِلٰى
صِرَاطٍ
مُّسۡتَقِيۡمٍ
213
213
سب
لوگ
ایک
دین
پر
تھے
پھر
الله
نے
انبیاء
خوشخبری
دینے
والے
اور
ڈرانے
والے
بھیجے
اور
ان
کے
ساتھ
سچی
کتابیں
نازل
کیں
تاکہ
لوگوں
میں
اس
بات
میں
فیصلہ
کرے
جس
میں
اختلاف
کرتے
تھےاور
اس
میں
اختلاف
نہیں
کیا
مگر
انہیں
لوگوں
نے
جنھیں
وہ
(کتاب)
دی
گئی
تھی
اس
کے
بعد
کہ
ا
ن
کے
پاس
روشن
دلیلیں
آ
چکی
تھیں
آپس
کی
ضد
کی
وجہ
سے
پھر
الله
نے
اپنے
حکم
سے
ہدایت
کی
ان
کو
جو
ایمان
والے
ہیں
اس
حق
بات
کی
جس
میں
وہ
اختلاف
کر
رہے
تھے
اور
الله
جسے
چاہے
سیدھے
راستے
کی
ہدایت
کرتا
ہے
رُكُوۡ عَاتُهَا-۲۰
(سُوۡرَةُ آل عِمرَان(مدني
اٰيٰاتُهَا-۲۰۰
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
اِنَّ
الدِّيۡنَ
عِنۡدَ
اللّٰهِ
الۡاِسۡلَامُ
وَمَا
اخۡتَلَفَ
الَّذِيۡنَ
اُوۡتُوا
الۡكِتٰبَ
اِلَّا
مِنۡۢ
بَعۡدِ
مَا
جَآءَهُمُ
الۡعِلۡمُ
بَغۡيًا
ۢ
بَيۡنَهُمۡؕ
وَمَنۡ
يَّكۡفُرۡ
بِاٰيٰتِ
اللّٰهِ
فَاِنَّ
اللّٰهَ
سَرِيۡعُ
الۡحِسَابِ
19
19
بےشک
دین
الله
کے
ہاں
فرمابرداری
ہی
ہے
اور
جنہیں
کتاب
دی
گئی
تھی
انہوں
نے
صحیح
علم
ہونے
کے
بعد
آپس
کی
ضد
کے
باعث
اختلاف
کیا
اور
جو
شخص
الله
کے
حکموں
کا
انکار
کرے
تو
الله
جلد
ہی
حساب
لینے
والا
ہے
رُكُوۡ عَاتُهَا-۱۶
(سُوۡرَةُ التّوبَة(مدني
اٰيٰاتُهَا-۱۲۹
اِنَّمَا
الصَّدَقٰتُ
لِلۡفُقَرَآءِ
وَالۡمَسٰكِيۡنِ
وَالۡعٰمِلِيۡنَ
عَلَيۡهَا
وَالۡمُؤَلَّـفَةِ
قُلُوۡبُهُمۡ
وَفِى
الرِّقَابِ
وَالۡغٰرِمِيۡنَ
وَفِىۡ
سَبِيۡلِ
اللّٰهِ
وَابۡنِ
السَّبِيۡلِؕ
فَرِيۡضَةً
مِّنَ
اللّٰهِؕ
وَاللّٰهُ
عَلِيۡمٌ
حَكِيۡمٌ
60
۲-المنزل
60
زکوة
مفلسوں
اور
محتاجوں
اوراس
کا
کام
کرنے
والوں
کا
حق
ہے
اورجن
کی
دلجوئی
کرنی
ہے
اور
غلاموں
کی
گردن
چھوڑانے
میں
اور
قرض
داروں
کے
قرض
میں
اور
الله
کی
راہ
میں
اورمسافر
کو
یہ
الله
کی
طرف
سے
مقرر
کیاہوا
ہے
اور
الله
جاننے
والا
حکمت
والا
ہے
۲-المنزل
رُكُوۡ عَاتُهَا-۱۰
(سُوۡرَةُ هُود(مكي
اٰيٰاتُهَا-۱۲۳
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
وَيٰقَوۡمِ
لَا
يَجۡرِمَنَّكُمۡ
شِقَاقِىۡۤ
اَنۡ
يُّصِيۡبَكُمۡ
مِّثۡلُ
مَاۤ
اَصَابَ
قَوۡمَ
نُوۡحٍ
اَوۡ
قَوۡمَ
هُوۡدٍ
اَوۡ
قَوۡمَ
صٰلِحٍؕ
وَمَا
قَوۡمُ
لُوۡطٍ
مِّنۡكُمۡ
بِبَعِيۡدٍ
89
۳-المنزل
89
اوراے
میری
قوم
کہیں
میری
ضد
سے
ایسا
جرم
نہ
کر
بیٹھنا
جس
سے
وہی
مصیبت
نہ
آ
پڑے
جیسی
کہ
قوم
نوح
یا
قوم
ہود
یا
قوم
صالح
پر
پڑی
تھی
اور
لوط
کی
قوم
بھی
تم
سے
دور
نہیں
۳-المنزل
رُكُوۡ عَاتُهَا-۷
(سُوۡرَةُ إبراهیم(مكي
اٰيٰاتُهَا-۵۲
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
وَاسۡتَفۡتَحُوۡا
وَخَابَ
كُلُّ
جَبَّارٍ
عَنِيۡدٍۙ
15
15
اور
پیغمبروں
نے
فیصلہ
چاہا
اور
ہر
ایک
سرکش
ضد
ی
نامراد
ہوا
وَبَرَزُوۡا
لِلّٰهِ
جَمِيۡعًا
فَقَالَ
الضُّعَفٰۤؤُا
لِلَّذِيۡنَ
اسۡتَكۡبَرُوۡۤا
اِنَّا
كُنَّا
لَـكُمۡ
تَبَعًا
فَهَلۡ
اَنۡـتُمۡ
مُّغۡـنُوۡنَ
عَنَّا
مِنۡ
عَذَابِ
اللّٰهِ
مِنۡ
شَىۡءٍؕ
قَالُوۡا
لَوۡ
هَدٰٮنَا
اللّٰهُ
لَهَدَيۡنٰكُمۡؕ
سَوَآءٌ
عَلَيۡنَاۤ
اَجَزِعۡنَاۤ
اَمۡ
صَبَرۡنَا
مَا
لَــنَا
مِنۡ
مَّحِيۡصٍ
21
۱۵ع
21
اوریہ
سب
الله
کے
سامنے
کھڑیں
ہوں
گے
تب
کمزور
متکبروں
سے
کہیں
گے
ہم
تو
تمہارے
تابع
تھے
سوہمیں
الله
کے
عذاب
سے
کچھ
بچاؤ
گے
وہ
کہیں
گے
اگر
ہمیں
الله
ہدایت
کرتا
تو
ہم
تمہیں
ہدایت
کرتے
اب
ہمارے
لیے
برابر
ہے
کہ
ہم
چیخیں
چلائیں
یا
صبر
کریں
ہمارے
بچنے
کی
کوئی
صورت
نہیں
۱۵ع
رُكُوۡ عَاتُهَا-۱۶
(سُوۡرَةُ النّحل(مكي
اٰيٰاتُهَا-۱۲۸
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
قَدۡ
مَكَرَ
الَّذِيۡنَ
مِنۡ
قَبۡلِهِمۡ
فَاَتَى
اللّٰهُ
بُنۡيَانَهُمۡ
مِّنَ
الۡقَوَاعِدِ
فَخَرَّ
عَلَيۡهِمُ
السَّقۡفُ
مِنۡ
فَوۡقِهِمۡ
وَاَتٰٮهُمُ
الۡعَذَابُ
مِنۡ
حَيۡثُ
لَا
يَشۡعُرُوۡنَ
26
26
پھر
قیامت
کے
دن
انہیں
رسوا
کرے
گا
اور
کہے
گا
میرے
شریک
کہاں
ہیں
جن
پر
تمہیں
بڑی
ضد
تھی
جنہیں
علم
دیا
گیا
تھا
وہ
کہیں
گے
کہ
بے
شک
آج
کافروں
کے
لیے
رسوائی
اور
برائی
ہے
رُكُوۡ عَاتُهَا-۱۰
(سُوۡرَةُ الحَجّ(مدني
اٰيٰاتُهَا-۷۸
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
لِّيَجۡعَلَ
مَا
يُلۡقِى
الشَّيۡطٰنُ
فِتۡـنَةً
لِّـلَّذِيۡنَ
فِىۡ
قُلُوۡبِهِمۡ
مَّرَضٌ
وَّالۡقَاسِيَةِ
قُلُوۡبُهُمۡ
ۚ
وَ
اِنَّ
الظّٰلِمِيۡنَ
لَفِىۡ
شِقَاقٍۭ
بَعِيۡدٍۙ
53
۴-المنزل
53
تاکہ
شیطان
کی
آمیزش
کو
ان
لوگوں
کے
لیے
آزمائش
بنا
دے
جن
کے
دلوں
میں
بیماری
ہے
اور
جن
کے
دل
سخت
ہیں
اور
بے
شک
ظالم
بڑی
ضد
ی
میں
پڑے
ہوئے
ہیں
۴-المنزل
رُكُوۡ عَاتُهَا-۸
(سُوۡرَةُ الزُّمَر(مكي
اٰيٰاتُهَا-۷۵
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
ضَرَبَ
اللّٰهُ
مَثَلًا
رَّجُلًا
فِيۡهِ
شُرَكَآءُ
مُتَشٰكِسُوۡنَ
وَرَجُلًا
سَلَمًا
لِّرَجُلٍ
ؕ
هَلۡ
يَسۡتَوِيٰنِ
مَثَلًا
ؕ
اَلۡحَمۡدُ
لِلّٰهِ
ۚ
بَلۡ
اَكۡثَرُهُمۡ
لَا
يَعۡلَمُوۡنَ
29
۶-المنزل
29
الله
نے
ایک
مثال
بیان
کی
ہے
ایک
غلام
ہے
جس
میں
کئی
ضد
ی
شریک
ہیں
اور
ایک
غلام
سالم
ایک
ہی
شخص
کا
ہے
کیا
دونوں
کی
حالت
برابر
ہے
سب
تعریف
الله
ہی
کے
لیے
ہے
مگر
ان
میں
سے
اکثر
نہیں
سمجھتے
۶-المنزل
رُكُوۡ عَاتُهَا-۶
(سُوۡرَةُ حٰمٓ السجدة / فُصّلَت(مكي
اٰيٰاتُهَا-۵۴
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
قُلۡ
اَرَءَيۡتُمۡ
اِنۡ
كَانَ
مِنۡ
عِنۡدِ
اللّٰهِ
ثُمَّ
كَفَرۡتُمۡ
بِهٖ
مَنۡ
اَضَلُّ
مِمَّنۡ
هُوَ
فِىۡ
شِقَاقٍۢ
بَعِيۡدٍ
52
52
کہہ
دو
بھلا
دیکھوتو
سہی
اگر
یہ
قرآن
الله
کی
طرف
سے
ہو
پھر
تم
اس
کا
انکار
کر
بیٹھے
تو
ایسے
پرلے
درجہ
کے
ضد
ی
سے
کون
زیادہ
گمراہ
ہو
گا
رُكُوۡ عَاتُهَا-۵
(سُوۡرَةُ الشّوریٰ(مكي
اٰيٰاتُهَا-۵۳
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
وَمَا
تَفَرَّقُوۡۤا
اِلَّا
مِنۡۢ
بَعۡدِ
مَا
جَآءَهُمُ
الۡعِلۡمُ
بَغۡيًاۢ
بَيۡنَهُمۡؕ
وَلَوۡلَا
كَلِمَةٌ
سَبَقَتۡ
مِنۡ
رَّبِّكَ
اِلٰٓى
اَجَلٍ
مُّسَمًّى
لَّقُضِىَ
بَيۡنَهُمۡؕ
وَ
اِنَّ
الَّذِيۡنَ
اُوۡرِثُوا
الۡكِتٰبَ
مِنۡۢ
بَعۡدِهِمۡ
لَفِىۡ
شَكٍّ
مِّنۡهُ
مُرِيۡبٍ
14
14
اور
اہلِ
کتاب
جوجدا
جدا
فرقے
ہوئے
تو
علم
آنے
کے
بعد
اپنی
باہمی
ضد
سے
ہوئے
اور
اگر
تیرے
رب
کی
طرف
سے
ایک
وقت
مقرر
(قیامت)
تک
کا
وعدہ
نہ
ہوتا
تو
ان
میں
فیصلہ
ہوگیا
ہوتا
اور
جو
ان
کے
بعد
کتاب
کے
وارث
بنائے
گئے
ہیں
(زمانہِ
نبوی
کے
اہل
کتاب)
وہ
اس
(دین)
کی
نسبت
حیرت
انگیز
شک
میں
ہیں
رُكُوۡ عَاتُهَا-۴
(سُوۡرَةُ الجَاثیَة(مكي
اٰيٰاتُهَا-۳۷
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
يَّسۡمَعُ
اٰيٰتِ
اللّٰهِ
تُتۡلٰى
عَلَيۡهِ
ثُمَّ
يُصِرُّ
مُسۡتَكۡبِرًا
كَاَنۡ
لَّمۡ
يَسۡمَعۡهَا
ۚ
فَبَشِّرۡهُ
بِعَذَابٍ
اَ
لِيۡمٍ
8
8
جو
آیات
الہیٰ
سنتا
ہے
جو
اس
پر
پڑھی
جاتی
ہیں
پھر
نا
حق
تکبر
کی
وجہ
سے
اصرار
کرتا
ہے
گویاکہ
اس
نے
سنا
ہی
نہیں
پس
اسے
دردناک
عذاب
کی
خوشخبری
دے
دو
وَاٰتَيۡنٰهُمۡ
بَيِّنٰتٍ
مِّنَ
الۡاَمۡرِ
ۚ
فَمَا
اخۡتَلَفُوۡۤا
اِلَّا
مِنۡۢ
بَعۡدِ
مَا
جَآءَهُمُ
الۡعِلۡمُ
ۙ
بَغۡيًاۢ
بَيۡنَهُمۡؕ
اِنَّ
رَبَّكَ
يَقۡضِىۡ
بَيۡنَهُمۡ
يَوۡمَ
الۡقِيٰمَةِ
فِيۡمَا
كَانُوۡا
فِيۡهِ
يَخۡتَلِفُوۡنَ
17
17
اور
انہیں
دین
کے
کھلے
کھلے
احکام
بھی
دیے
پھر
انہوں
نے
اختلاف
کیا
تو
علم
آنے
کے
بعد
صرف
آپس
کی
ضد
سے
بے
شک
آپ
کا
رب
قیامت
کے
دن
ان
میں
فیصلہ
کرے
گا
جس
چیز
میں
وہ
باہم
اختلاف
کیا
کرتے
تھے
رُكُوۡ عَاتُهَا-۴
(سُوۡرَةُ الفَتْح(مدني
اٰيٰاتُهَا-۲۹
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
اِذۡ
جَعَلَ
الَّذِيۡنَ
كَفَرُوۡا
فِىۡ
قُلُوۡبِهِمُ
الۡحَمِيَّةَ
حَمِيَّةَ
الۡجَـاهِلِيَّةِ
فَاَنۡزَلَ
اللّٰهُ
سَكِيۡنَـتَهٗ
عَلٰى
رَسُوۡلِهٖ
وَعَلَى
الۡمُؤۡمِنِيۡنَ
وَاَلۡزَمَهُمۡ
كَلِمَةَ
التَّقۡوٰى
وَ
كَانُوۡۤا
اَحَقَّ
بِهَا
وَاَهۡلَهَاؕ
وَكَانَ
اللّٰهُ
بِكُلِّ
شَىۡءٍ
عَلِيۡمًا
26
۱۵ع
26
جب
کہ
کافروں
نے
اپنے
دل
میں
سخت
جوش
پیدا
کیا
تھا
جہالت
کا
جوش
تھا
پھر
الله
نے
بھی
اپنی
تسکین
اپنے
رسول
اور
ایمان
والوں
پر
نازل
کر
دی
اور
ان
کو
پرہیزگاری
کی
بات
پر
قائم
رکھا
اور
وہ
اسی
کے
لائق
اور
قابل
بھی
تھے
اور
الله
ہر
چیز
کو
جانتا
ہے
۱۵ع
رُكُوۡ عَاتُهَا-۲
(سُوۡرَةُ الطّلاَق(مدني
اٰيٰاتُهَا-۱۲
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
اَسۡكِنُوۡهُنَّ
مِنۡ
حَيۡثُ
سَكَنۡـتُمۡ
مِّنۡ
وُّجۡدِكُمۡ
وَلَا
تُضَآرُّوۡهُنَّ
لِتُضَيِّقُوۡا
عَلَيۡهِنَّ
ؕ
وَاِنۡ
كُنَّ
اُولَاتِ
حَمۡلٍ
فَاَنۡفِقُوا
عَلَيۡهِنَّ
حَتّٰى
يَضَعۡنَ
حَمۡلَهُنَّ
ۚ
فَاِنۡ
اَرۡضَعۡنَ
لَـكُمۡ
فَاٰ
تُوۡهُنَّ
اُجُوۡرَهُنَّ
ۚ
وَاۡتَمِرُوۡا
بَيۡنَكُمۡ
بِمَعۡرُوۡفٍۚ
وَاِنۡ
تَعَاسَرۡتُمۡ
فَسَتُرۡضِعُ
لَهٗۤ
اُخۡرٰى
ؕ
6
۷-المنزل
6
طلاق
دی
ہوئی
عورتوں
کو
وہیں
رکھو
جہاں
تم
اپنے
مقدور
کے
موافق
رہتے
ہو
اورانہیں
ایذا
نہ
دو
انہیں
تنگ
کرنے
کے
لیے
اور
اگر
وہ
حاملہ
ہوں
تو
انہیں
نان
ونفقہ
دو
جب
تک
وہ
وضع
حمل
کریں
پس
اگر
پلائيں
دودھ
تمہارے
لیے
تو
دو
ان
کو
ان
کی
اجرت
دو
اور
آپس
میں
دستور
کے
مطابق
مشورہ
کر
لو
اور
اگر
تم
آپس
میں
تنگی
کرو
تو
اس
کے
لیے
دوسری
عورت
دودھ
پلائے
گی
۷-المنزل
رُكُوۡ عَاتُهَا-۲
(سُوۡرَةُ نُوح(مكي
اٰيٰاتُهَا-۲۸
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
شروع الله کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے
وَاِنِّىۡ
كُلَّمَا
دَعَوۡتُهُمۡ
لِتَغۡفِرَ
لَهُمۡ
جَعَلُوۡۤا
اَصَابِعَهُمۡ
فِىۡۤ
اٰذَانِهِمۡ
وَاسۡتَغۡشَوۡا
ثِيَابَهُمۡ
وَاَصَرُّوۡا
وَاسۡتَكۡبَرُوا
اسۡتِكۡبَارًا
ۚ
7
7
اور
بے
شک
جب
کبھی
میں
نے
انہیں
بلایا
تاکہ
تو
انہیں
معاف
کر
دے
تو
انہوں
نے
اپنی
انگلیاں
اپنے
کانوں
میں
رکھ
لیں
اور
انہوں
نے
اپنے
کپڑے
اوڑھ
لیے
اور
ضد
کی
اوربہت
بڑا
تکبر
کیا
Web Audio Player Demo
1
Total 20 Match Found for
ضد
ع
أربع
| النصف
| الثلاثة
Copyright © 2013-16
Powerd by:
www.bitguiders.com